Monday, January 26, 2015

ILMU FRX30NEW FOREXTIGAPULUH 26 JAN 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya beri ilmu tetapi trader kena usaha dan betul-betul disiplin. Baru profit. Saya kata kan di dalam ebook kena fokus 3 TF maka trader kena ikut. Usah buat cara sendiri jika mahu profit dengan kaedah Frx30.

Usah campur aduk dengan kaedah lain dengan Frx30 semasa trading. Banyak kali saya pesan. Saya tahu sangat pantang larangnya. Apabila entry dengan signal yang tepat, Insyallah akan hit TP. Usah takut. Jangan pula close manual kerana rasa seolah-olah tidak capai price TP. Berlaku kejadian apabila close manual, selepas itu price laju saja menuju ke price TP kita tadi.

Yakin kepada kelebihan diri. Semua trader mampu capai kejayaan. Janji usaha. Forex memang rumit kepada malas belajar. Fahamkan langkah demi langkah. Yang beli Pakej Frx30 sila aju kan soalan kepada saya. Jika ada masalah tentang kaedah Frx30.





Selamat Maju Jaya semua..

No comments:

Post a Comment